Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 09:56:00 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04174 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Kalesi küla, Saka (Eramu) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiameti tingimus DP kooskõlastamisel: 
Kõik riigitee kaitsevööndis kavandatud ehitusloa kohustusega tööde projektid 
tuleb esitada Transpordiametile nõusoleku saamiseks. Ristumiskoha puhul 
tuleb taotleda EhS § 99 lg 3 alusel Transpordiametilt nõuded ristumiskoha 
projekti koostamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26959266>  (menetlus nr: 
426481), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (EEVA AVIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister